Skip to content

Wsparcie systemu enova365

Zaufaj nam w kwestii enova365 – rozwiązujemy, optymalizujemy, wspieramy!

Jesteśmy specjalistami enova365, gotowymi z pasją i wiedzą, aby rozwiązać każdy problem, odkryć nowe funkcje systemu i zoptymalizować efektywność pracy użytkowników. Dla Ciebie to oznacza:

Co zyskasz, korzystając z naszych usług:
  • Dedykowany Zespół Wsparcia:
    składa się z ekspertów pierwszej i drugiej linii wsparcia, którzy są gotowi obsłużyć Cię w kluczowych obszarach, takich jak kadry, księgowość, logistyka i workflow. Zapewniamy pomoc, która działa szybko i skutecznie.

  • Priorytetowy dostęp do konsultacji:
    Nie czekaj – z nami uzyskasz priorytetowy status w dostępie do specjalistów enova365.

  • System Ewidencji Zgłoszeń Online:
    Wygodny dostęp do monitorowania zgłoszeń i ich statusu online.

  • Gwarantowane godziny wsparcia

  • Pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań

  • Aktualne informacje o najnowszych rozwiązaniach pozwalających zoptymalizować działanie Twojej firmy.

Wsparcie systemu ERP
Wsparcie systemu ERP
Twoje niezawodne wsparcie z profesjonalną pomocą

W ramach naszej umowy oferujemy priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy użytkownikom w sytuacjach kryzysowych. Jeśli nie jesteś pewien, na czym polega problem, to również nie ma sprawy! Współpracując z nami, zapewnimy Ci zarówno pomoc techniczną, jak i konsultację dotyczącą funkcjonowania systemów. 

Czym jest umowa serwisowa?

Umowa na serwis enova365, w zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach ustalonych wcześniej warunków zobowiązuje Alt One do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek. W ramach abonamentu serwisowego otrzymasz pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu na usługi wsparcia konsultanta lub programisty.

Co się dzieje, gdy nie mam umowy serwisowej i następuje awaria?
Twoje zgłoszenie będzie musiało poczekać, aż w pierwszej kolejności obsłużeni zostaną klienci z podpisanymi umowami.

Jakie korzyści daje umowa?

Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy. Podpisując ją z Autoryzowanym Partnerem enova365 masz pewność, że:

  • zapewnimy gwarantowany czas reakcji na krytyczne zdarzenia uniemożliwiające normalną pracę, dzięki czemu masz pewność, że serwis zajmie się Twoim problemem priorytetowo,
  • czas pracy konsultantów rozliczany jest znacznie korzystniej (co 15 minut zamiast standardowego rozliczenia np. za każde rozpoczęte pół godziny).

Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?

Jeśli szukasz sprawdzonej i profesjonalnej obsługi systemu enova365, skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów. Wpisz w formularzu swój email lub numer telefonu, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przedstawi ofertę dopasowaną strategii Twojej firmy:

Dowiedz się więcej o tym, jak usługi i rozwiązania IT mogą pomóc w transformacji Twojej firmy

Dowiedz się więcej o tym, jak usługi i  rozwiązania IT mogą pomóc w transformacji Twojej firmy