Wsparcie systemu enova365
Zaufaj nam w kwestii enova365 – rozwiązujemy, optymalizujemy, wspieramy!
Jesteśmy specjalistami enova365, gotowymi z pasją i wiedzą, aby rozwiązać każdy problem, odkryć nowe funkcje systemu i zoptymalizować efektywność pracy użytkowników. Dla Ciebie to oznacza:
Co zyskasz, korzystając z naszych usług:
-
Dedykowany Zespół Wsparcia:
składa się z ekspertów pierwszej i drugiej linii wsparcia, którzy są gotowi obsłużyć Cię w kluczowych obszarach, takich jak kadry, księgowość, logistyka i workflow. Zapewniamy pomoc, która działa szybko i skutecznie. -
Priorytetowy dostęp do konsultacji:
Nie czekaj – z nami uzyskasz priorytetowy status w dostępie do specjalistów enova365. -
System Ewidencji Zgłoszeń Online:
Wygodny dostęp do monitorowania zgłoszeń i ich statusu online. -
Gwarantowane godziny wsparcia
-
Pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań
-
Aktualne informacje o najnowszych rozwiązaniach pozwalających zoptymalizować działanie Twojej firmy.
Twoje niezawodne wsparcie z profesjonalną pomocą
W ramach naszej umowy oferujemy priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy użytkownikom w sytuacjach kryzysowych. Jeśli nie jesteś pewien, na czym polega problem, to również nie ma sprawy! Współpracując z nami, zapewnimy Ci zarówno pomoc techniczną, jak i konsultację dotyczącą funkcjonowania systemów.
Czym jest umowa serwisowa?
Umowa na serwis enova365, w zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach ustalonych wcześniej warunków zobowiązuje Alt One do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek. W ramach abonamentu serwisowego otrzymasz pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu na usługi wsparcia konsultanta lub programisty.
Co się dzieje, gdy nie mam umowy serwisowej i następuje awaria?
Twoje zgłoszenie będzie musiało poczekać, aż w pierwszej kolejności obsłużeni zostaną klienci z podpisanymi umowami.
Jakie korzyści daje umowa?
Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy. Podpisując ją z Autoryzowanym Partnerem enova365 masz pewność, że:
- zapewnimy gwarantowany czas reakcji na krytyczne zdarzenia uniemożliwiające normalną pracę, dzięki czemu masz pewność, że serwis zajmie się Twoim problemem priorytetowo,
- czas pracy konsultantów rozliczany jest znacznie korzystniej (co 15 minut zamiast standardowego rozliczenia np. za każde rozpoczęte pół godziny).
Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?
Jeśli szukasz sprawdzonej i profesjonalnej obsługi systemu enova365, skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów. Wpisz w formularzu swój email lub numer telefonu, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przedstawi ofertę dopasowaną strategii Twojej firmy: